بهترین یوتیوبر های جهان در 2024

در این بخش از مقاله قصد داریم به شما بهترین یوتیوبر های جهان را معرفی نماییم پس حتما با ما همراه باشید.

1. مستر بیست | MrBeast

نام: جیمی دونالدسون

تعداد سابسکرایب: 237 میلیون

شروع فعالیت: 2012

موقعیت مکانی: آمریکا

درآمد تقریبی هر ماه: +10 میلیون دلار

جیمی یکی از معروف ترین های یوتیوب می باشد، که از 12 سال پیش فعالیت خود را شروع کرده است، جیمی از نظر سابسکرایب با بقیه یوتیوبر های فاصله شدیدا زیادی دارد.

جیمی اهل آمریکا بیشتر، به خاطر ویدیو های چالشی که انتشار می دهد، بین مردم محبوبیت پیدا می کند، و یکی از دلایل رسیدن جیمی به درآمد +10 میلیون دلار در ماه همین ویدیو های چالشیش می باشد.

2. لایک ناستیا | Like Nastya

نام: آناستایزیا رادزینسکایا

سابسکرایب: 112 میلیون سابسکرایب

شروع فعالیت: 2016

موقعیت مکانی: آمریکا

درآمد تقریبی ماهانه: +3 میلیون دلار

آناستایزیا یک دختر روسی-آمریکایی می باشد، که از 2 سالگی فعالیت خود در یوتیوب را شروع کرده است، به همین علت هم محبوبیت زیادی بین مردم پیدا کرده است، و می توان گفت یکی از دلایل اساسی معروفیت ایشان سن کمشون بوده است، که الان در 9 سالگی به این درآمد بالا توانسته اند دست یابی کنند.

ایشون در حوزه چالش ها و روزمرگی های خود که الان بیشتر در مدرسه سپری می شود، به اشتراک می گذارد، و با این ویدیو ها توانسته است لقب دومین یوتیوبر برتر جهان را بگیرد.

3. پیودی پای | PewDiePie

نام: فلیکس کیلبرگ

سابسکرایب: 111 میلیون سابسکرایب

شروع فعالیت: 2010

موقعیت مکانی: ژاپن

درآمد تقریبی ماهانه: +100 هزار دلار

سومین فرد لیست ما کسی نیست جز جناب فلیکس که بزرگترین یوتیوبر کشور ژاپن به حساب می یاید، که بالای 111 میلیون سابسکرایب دارد، که در 14 سال فعالیت توانسته است به این تعداد سابسکرایب برسد.

در بخش بالا اشاره کرده بودیم که جیمی در تعداد سابسکرایب فاصله خیلی زیادی با رتبه های بعدی دارد، ولی باید بگیم که در درآمد هم فاصله ای خیلی زیادی دارد.

فیلیکس یکی از قدیمی ترین یوتیوبر های جهان می باشد، که حتی از جیمی هم زود تر فعالیت خود را شروع کرده است، و بیشترین معروفیتش به خاطر گیمر بودنش می باشد، که از اولین گیمر های دنیای یوتیوب محسوب می شود، و باید گفت که به مدت 5 سال عنوان پر طرفدار ترین ستاره ای یوتیوب را نیز داشته است.

4. دود پرفکت – Dude Perfect

نام: فلیکس کیلبرگ

سابسکرایب: 60 میلیون سابسکرایب

شروع فعالیت: 2009

موقعیت مکانی: آمریکا

درآمد تقریبی ماهانه: +400 هزار دلار

کانال دود پرفکت یک کانال تشکیل یافته از گروهی جوان که در دانشگاه هم اتاقی بوده اند و تصمیم به تاسیس کانال یوتیوب کرده اند، که در عرصه ای ورزش فعالیت داشته باشند، و امروزه به عنوان یکی از بهترین کانال های یوتیوب جهان شناخته می شوند، که بیش از 60 میلیون سابسکرایب دارند.

این تیم در تلاش بوده تا خرج دانشگاه خود را در بیارند، ولی الان توانسته اند خرج کل زندگی خود را در بیاورند😂

5. آ 4 – A4

نام: ولادیسلاو اندریویچ بوماگا

سابسکرایب: 50 میلیون سابسکرایب

شروع فعالیت: 2014

موقعیت مکانی: بلاروس

درآمد تقریبی ماهانه: +1 میلیون دلار

ولادیسلاو اهل بلاروس تواسنته است در 10 سال فعالیت خود به 50 میلیون سابسکرایب دست یابی کند، که واقعا تحسین بر انگیز است، و یکی از جالب ترین نکته های کانال ولادیسلاو درآمد بالاش از کانال های بزرگ تر از خود می باشد.

اصلی ترین دلیل محبوبیت ولادیسلاو چالشهای کودک دوستانش می باشد، که با طراحی ویدیو های جذاب و کودک دوستانه توانسته به معروفیت زیادی دست یابی کند.

6. جاگا جرمن – JuegaGerman

نام: جرمان گارمندیا

سابسکرایب: 49 میلیون سابسکرایب

شروع فعالیت: 2013

موقعیت مکانی: شیلی

درآمد تقریبی ماهانه: +250 هزار دلار

جرمان یکی از افرادی می باشد، که از شکست نترسیده است، زیرا این کانال دومین کانال جرمان می باشد.

کانال اول جرمان در سال های اولیه فعالیت بسته شده است، و جرمان با تمام تمرکز کانال جدید خود را ساخته است، که با این کانال به درآمد های بالایی توانسته است دست یابی کند.

جرمان گارمندیا یکی از بهترین گیمیر های یوتیوب می باشد، که با گیم و ریاکت تواسنته به 49 میلیون سابسکرایب دست یابی کرده و یک منبع درآمد برای خود ایجاد کند.

7.مایک کرک – Mikecrack

نام: میگل برنال مونتز

سابسکرایب: 47 میلیون سابسکرایب

شروع فعالیت: 2015

موقعیت مکانی: اسپانیا

درآمد تقریبی ماهانه: +800 هزار دلار

میگل اهل اسپانیا کانال خود را در سال 2015 شروع کرده است که در مدت زمان 9 سال توانسته است به بیش از 47 میلیون سابسکرایب برسد.

دلیل محبوبیت جناب میگل ویدیو گیم های جذابش می باشد، که از گیم های ماینکرافت انشتار داده است، و توانسته است با این ویدیو گیم ها از سازنده ماینکرافت بیشتر درآمد داشته باشد.

یکی از جالب ترین نکته های کانال مایک کرک داشتن درآمد خیلی بالا از رقیب های خود می باشد، که تواسنته است از رتبه های بالاتر از خود درآمد بالاتری داشته باشد.

منبع مقاله: لندگراف