همچنان ادامه دارد ؛ سلطه سپاهان بر فوتبال ایران



مبارک هواداری که همه ی بی عدالتی ها رو تحمل کرد، از گزارش یک طرفه فردوسی پور گرفته تا قضاوت

 ناعادلانه داور های مثلا حرفه ای ...


هــِــی! تویی که دَم از پاکــی فوتبالت میزنی، تویی که با گفتن خدا و اهل بیت مردمو گول میزنی، هیچ وقت

یادت نره :


مــــآ سپاهـــآنیمو حالا حالـــآ قهرمآنیــــم


استقلال-سپاهان(نیمه نهایی جام حذفی)


پیش به ســــوی قهرمانی



عجب بازی نفس گیری بود! دم همه ی بازیکنامون و کادر فنی گرم! عالی بودن و حتی به نظرم میتونستن کار

استقلال رو تو 90 دقیقه تموم کنن ولی خب خداروشکر بازم بردیم و چه برد دلچسبی،به امید قهرمانی ;)

هوادارای سپاهان خواهشا تیمو واسه ی بازی با الاهلی تنها نذارید 

دست اونایی که رفتن تهران هم درد نکنه واقعا سنگ تموم گذاشتن.ممنون از همشون

الغرافه قطر-سپاهان ایران

در هفته دوم مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا سپاهان از ساعت 19:00 به مصاف الغرافه قطر رفت.اين ديدار در نهايت با شکست 3 بر يک سپاهان به پايان رسيد. 
در اين ديدار علي احمدي 13 براي سپاهان و جبرئيل سيسه 17 و 58 و مجدي 92 براي الغرافه گلزني کردند.
مسابقه از سوي هر 2 تيم بسيار هجومي دنبال مي شد. سپاهان با وجود اينکه در اين ديدار مهمان بود نمايش بسيار خوبي داشت و در بسياري از دقايق نسبت به حريف خود برتري داشت. شاگردان کرانچار بارها از ضعف عمق دفاعي الغرافه استفاده کردند و خود را در موقعيت هاي خوبي قرار دادند که نتوانستند از اين فرصت‌ها استفاده کنند.
سيسه و نِه‌نِه 2 بازيکن فرانسوي الغرافه نقش بسزايي در بازي الغرافه داشتند و بارها با حرکت هاي خود روي دروازه نماينده ايران خطر ساز شدند.
در دقيقه 72 اميد ابراهيمي و 82 علي احمدي درون محوطه جريمه سرنگون شدند که داور اعتقادي به پنالتي نداشت. داور کمي با الغرافه مهربان بود. سپاهاني به اين 2 تصميم داور اعتراض داشتند. همچنين سپاهان در دقيقه 83 توسط محمد غلامي به گل رسيد که داور اعتقاد داشت مهاجم سپاهان خطا کرده و اين گل را مردود اعلام کرد.
با اين شکست سپاهان 3 ;امتيازي ماند و الاهلي نيز 3 امتيازي شد با توجه به اين نتيجه نماينده ايران صدر را از دست داد و به رده سودم جدول سقوط کرد. داور کره اي اين مسابقه لي مين هو به لورانس کوايه، فهد الشماري و قاسم برهان از الغرافه و علي احمدي و احسان حاج صفي از سپاهان کارت زرد نشان داد.
سپاهان با ترکيب شهاب گردان، فرشيد طالبي، محمدعلي احمدي، محرم نويدکيا، جوايرسوکاي، اميد ابراهيمي، حسن جعفري (83 محمد غلامي)، احسان حاج‌صفي، امين جهان عاليان، احمد جمشيديان (66حسين پاپي) و محمدرضا خلعتبري به ميدان رفت.در ديگر ديدار گروه C از ساعت 19:30 دقيقه تيم هاي النصر امارات و الشباب عربستان به مصاف يکديگر رفتند که نيمه اول اين ديدار با نتيجه ي2 بر يک به سود الاهلي پايان رسيد.


   دلیل بد بازی کردن سپاهان چی بود؟! درسته خیلی استراحت نکردن اما هیچ کدوم از بازیکنان بازیکنای همیشگی نبودن ،در کل دیروز روز سپاهان نبود... و چه بد که روزش نبود،کارمون به شدت سخت شد و الغرافه ای که ادعا میکردیم حریفمون نبود،با یه بازی نه چندان سخت بردمون...4 بازی سخت دیگه داریم که اگه بتونیم مثله 4 بازی قبل( ملوان-النصر-گهر-صبا)بازی کنیم مطمئنا بازی خوبی نشون میدیم و چه بسا پیروز هم باشیم ولی با این بازی که من دیروز ا ز سپاهان دیدم...!البته تو بازی دیروز داور هم قضاوت خوبی نداشت و اشتباهات فاحشی داشت...مردود اعلام کردن گل سالم غلامی،2 صحنه مشکوک به پنالتی،گرفتن خطاهای الکی...

امیدوارم دوشنبه مقابل تراکتور  یه بازی خیلی خوب به نمایش بذاریمو و تراکتور رو ببریم...

امیدوارم تاج هم بفهمه که داره به ضد سپاهان کار میکنه و 10 فروردین بدترین تاریخ بازی برای جام حذفیه،هم به ضرر سپاهانه هم استقلال که بیشتر به ضرره سپاهانه...چون اون با رقیب اصلیش بازی داره ولی استقلال با رقیب اصلیش بازیش رو کرده....

به امید برد مقابل تراکتور ...